Bel ons direct om uw DR-HO'S product te bestellen Bel 088-7461070

Winkelwagen

Uw winkelwagen is momenteel leeg.

Klantenservice pagina

 

Bestellen

Bestelling plaatsen

Hier op drho.nl kunt u 7 dagen per week en 24 uur per dag online uw bestelling plaatsen. Plaats eenvoudig de gewenste artikelen in uw online winkelwagen en klik door om uw bestelling af te ronden. Stapsgewijs doorloopt u het bestelproces, waarin u verzendinformatie en betaalinformatie doorgeeft om tot slot uw bestelling definitief te plaatsen. Wilt u vaker bestellen bij drho.nl? Maak dan eenvoudig een account aan in het bestelproces of via de knop Inloggen bovenaan de site. Hierin kunt u uw account- adresgegevens invoeren, bewaren en bewerken. Handig voor de volgende keer!

Bestelling wijzigen

Als u uw internetbestelling nog niet heeft afgerond, kunt u het aantal van een artikel wijzigen door in het kiesveld een ander aantal te kiezen en te klikken op "Wijzigen". U kunt een nieuw artikel toevoegen door verder te winkelen en u kunt een artikel uit uw winkelmandje verwijderen door op het woord "Verwijderen" te klikken achter het betreffende artikel. Als uw bestelling al is afgerond en u wilt iets wijzigen, verzoeken wij u vriendelijk contact op te nemen met onze klantenservice. Dat kan via het contactformulier (zie de hiervoor de link 'Contact' onderaan op onze site of via 088-7461080 (lokaal tarief). De klantenservice is te bereiken van maandag tot en met vrijdag van 10:00 - 16:00 uur. 

Bestelling annuleren

Indien u uw bestelling wilt annuleren, verzoeken wij u vriendelijk telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice via 088-7461080 (lokaal tarief). Houd uw ordernummer en klantgegevens bij de hand, zodat wij de annulering direct voor u kunnen verwerken. Is uw bestelling al betaald? Dan wordt het orderbedrag binnen 14 werkdagen teruggestort op uw rekening.

Bestelling incompleet

Na iedere bestelling ontvangt u per e-mail een orderbevestiging. Hierop is te vinden wat u precies besteld heeft. Komt de orderbevestiging niet overeen met de artikelen die u ontvangen heeft, dan verzoeken wij u vriendelijk om contact op te nemen met onze klantenservice. Dat kan via het contactformulier hier op onze site of telefonisch via 088-7461080 (lokaal tarief).

Kortingscode gebruiken

Heeft u via onze nieuwsbrief een kortingscode gekregen? Gebruik maken van de kortingscode gaat als volgt: 
1. Winkel op onze site en plaats de artikelen die u wilt bestellen in uw winkelmandje 
2. Bij "Kortingscodes" toetst u de kortingscode in (let hierbij op hoofdletters en kleine letters) 
3. Klik op 'Kortingsbon gebruiken'. U ziet direct aan de rechterkant dat de korting van het totaalbedrag is afgetrokken. 

Wordt de korting niet verwerkt in uw orderbedrag? Controleert u dan het volgende: 

  1. Is de korting alleen geldig in combinatie met specifieke artikelen? 
    2. Maakt u tegelijkertijd gebruik van een andere actie, cadeau of korting? De kortingscode is dan niet geldig. 
    3. Is er een minimum orderbedrag vereist voordat u de code kunt activeren? Winkel dan eerst verder voordat u de code activeert. 

Indien uw code niet werkt, kunt u hierover contact opnemen met onze klantenservice via 088-7461080 (lokaal tarief) of vul het contactformulier in onder de link 'Contact' onderaan op de website.

Bestellen in een beveiligde omgeving

De website van drho.nl maakt gebruik van het SSL-protocol. Dit is een manier om gegevens versleuteld over het internet te versturen. Dit houdt in dat alleen de bedoelde ontvanger de inhoud van de gegevens kan ontcijferen. Mensen of computers die de gegevens onderscheppen zullen de daadwerkelijke inhoud niet kunnen achterhalen. Denkt u hierbij aan uw adres- en bankgegevens.

Het SSL-certificaat van Drho.nl geeft u nog een extra zekerheid: u heeft met het juiste bedrijf te maken en derden hebben geen toegang tot uw gegevens.

Betalen

Voor het betalen van uw bestelling via onze website kunt u kiezen voor de betaalmethodes:

  • Billink (achteraf betalen met een digitale acceptgiro)
  • iDEAL 
  • CreditCard (MasterCard, Maestro, Visa)


Kijk hieronder voor een toelichting per betaalmethode.

Hoe betaal ik via Billink (digitale acceptgiro)?
Met een digitale acceptgiro betaalt u uw online bestelling via Billink. Billink voert voor drho.nl het volledige achteraf-betaalproces uit. Dit betekent dat u een digitale acceptgiro van Billink via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. U kunt op www.drho.nl tot een bedrag van € 2.500,00 gebruik maken van de mogelijkheid te betalen met een digitale acceptgiro.

Kiest u voor de betaalmethode Billink, dan heeft u vanaf de uitlevering van uw bestelling, 14 dagen de tijd om de betaling te voldoen. Ter goedkeuring van uw verzoek om te betalen met acceptgiro voert Billink een gegevenscontrole uit. Billink hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met een acceptgiro niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk het aan te kopen product betalen volgens een andere betaalmethode. Mocht u vragen hebben dan kunt u altijd contact opnemen met Billink. Voor meer informatie verwijzen wij u naar het consumentendeel van de Billink website.

Let op: u voldoet de betaling van uw Billink acceptgiro niet direct aan drho.nl, maar via de rekeninggegevens die in de digitale rekening benoemd zijn. U kunt de betaling direct voldoen via de link naar iDEAL of via internetbankieren (via de site van uw bank of de app op uw mobiele telefoon).

Hoe betaal ik via iDEAL?
Met iDEAL betaalt u veilig online via uw eigen bank. Dat betekent dat u het aankoopbedrag direct bij het plaatsen van de bestelling betaalt.

Zo werkt het:
1. Wanneer u gebruik maakt van internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank en Triodos Bank, dan kunt u gebruik maken van iDEAL.
2. U maakt uw bestelling en deze wordt zichtbaar in het winkelmandje. U kunt vervolgens kiezen om te betalen met iDEAL.
3. U wordt doorgeleid naar uw eigen internetbankierenomgeving, waar uw betaling klaarstaat. U vult de ontbrekende gegevens in en geeft opdracht tot betaling.
4. Het bedrag wordt direct van uw rekening afgeschreven. Drho.nl krijgt dan bericht dat de bestelling is betaald.
LET OP: Vergeet niet na het betalen terug te gaan naar onze site om de bestelling af te ronden. Dit is belangrijk voor een goede verwerking van uw bestelling.

Hoe betaal ik met mijn Creditcard?
Uw kunt uw bestelling bij drho.nl betalen met uw creditcard (MasterCard, Maestro of VISA): vermeld alstublieft het nummer en de geldigheidsduur van uw creditcard. Let ook op de CVC code (de laatste 3 cijfers achterop de creditcard) die u dient te vermelden. Uw creditcardgegevens worden niet opgeslagen.

Voor welke betalingsmogelijkheden worden extra kosten berekend?
Voor het plaatsen van een online bestelling worden geen extra kosten in rekening gebracht.

Verkoopprijzen
Alle getoonde verkoopprijzen op onze website zijn inclusief BTW.

Bezorging en levertijd

Bezorging van uw bestelling

Voor het bezorgen van uw bestelling maakt drho.nl gebruik van PostNL en DHL. Indien u niet aanwezig bent, biedt de bezorger van het pakket op een ander moment nogmaals aan en/of laat een kaartje bij u achter waarop staat aangegeven waar uw pakket is afgeleverd of hoe u de tweede bezorgpoging wilt afspreken. Het is mogelijk dat het pakket bij de buren wordt afgeleverd. Dit wordt dan aangegeven op het kaartje in uw brievenbus. Bent u bij meerdere pogingen tot bezorging niet aanwezig, dan wordt het pakket retour gezonden naar drho.nl. PostNL en DHL bezorgen van dinsdag tot en met zaterdag. Online bestellingen worden gratis naar u verzonden.

Bent u benieuwd naar de status van uw levering of binnen welk tijdsbestek uw pakket wordt geleverd? Kijk dan op jouw.postnl.nl of https://www.dhlparcel.nl/nl/consument/track-en-trace en vul uw track and trace code of niet-thuis code in en de postcode die u heeft opgegeven bij het plaatsen van uw bestelling. U kunt hier de actuele status van uw levering 24 uur per dag bekijken.

Levertijd van uw bestelling

Mits het bestelde artikel op voorraad is, en u bestelt op werkdagen voor 14:00, ontvangt u uw bestelling de volgende werkdag. Bestelt u na 14:00 uur, dan wordt uw bestelling de volgende werkdag voor verzending aangeboden aan PostNL of DHL. Is een artikel (nog) niet op voorraad, dan kunt u op onze website de verwachte levertijd opzoeken bij het betreffende artikel. De actuele status van onze voorraad en daarmee samenhangende levertijd communiceren onze agents van het CallCenter met u tijdens uw telefonische bestelling. Voor bestellingen die via onze website worden geplaatst, is een eventueel afwijkende levertijd per artikel zichtbaar op de website. Heeft uw bestelde artikel de status 'Op voorraad' en bestelt u op werkdagen voor 14:00 uur? Dan kunt u uw pakket de volgende werkdag verwachten. Heeft u meerdere artikelen besteld met diverse voorraadstatussen? Dan volgt de levering zodra alle artikelen uit uw bestelling voorradig zijn. Mocht dit door onvoorziene omstandigheden langer duren, dan wordt u hierover geïnformeerd via onze klantenservice. U ontvangt uw bestelling later, danwel in 2 afzonderlijke zendingen.

Bestelling niet ontvangen

Ons streven is uw bestelling (indien op werkdagen voor 14:00 uur besteld), de volgende werkdag te bezorgen indien uw bestelde artikel(en) voorradig zijn. Via de track and trace code die u ontvangt via e-mail (zodra uw pakket ons magazijn verlaat), volgt u de status van uw zending. Afhankelijk van de verwerking van PostNL of DHL, kan het enkele uren tot 24 uur duren voor uw pakketstatus zichtbaar is. Indien u uw pakket nog niet heeft ontvangen, controleert u dan eerst via de track and trace code de status van de levering en wacht deze af. Wellicht is uw pakket bij de buren bezorgd of heeft de bezorger u niet thuis getroffen en volgt er een nieuw bezorgmoment. Heeft u na enkele dagen nog geen pakket ontvangen en is de track and trace informatie niet toereikend? Neemt u dan contact op met onze klantenservice via de link onderaan de website of bel 088-7461080 (lokaal tarief). Wij helpen u dan graag verder.

Mijn klantgegevens

Inloggen op mijn account

U kunt inloggen op uw klantaccount via de link "Inloggen" bovenaan de website van drho.nl. Voordat u kunt inloggen, dient u eerst een klantaccount aangemaakt te hebben. Dit kunt u doen via de link "Registreren" bovenaan de website. U ontvangt vervolgens op het door u ingegeven e-mailadres uw gegevens en de bevestiging van uw registratie.

Een account aanmaken

U kunt een eigen account aanmaken via de knop 'Account' bovenaan de website. U ontvangt hiervan een bevestiging op het e-mailadres wat u heeft ingegeven bij het aanmaken van uw account. In uw persoonlijke account worden uw klantgegevens bewaard en kunt u uw bestelhistorie inzien.

Creditcard gegevens

Uw creditcardgegevens worden niet opgeslagen. Op het moment dat u online of via ons callcenter een bestelling doet, wordt uw creditcardbetaling ter plekke voltooid en worden uw creditcardgegevens verwijderd.

Retourneren & Omruilen

Bestelling retourneren

Drho.nl besteedt de grootst mogelijke zorg aan de kwaliteit van het assortiment. Toch kan het voorkomen dat u, om verscheidene redenen, een artikel of gehele bestelling retour wenst te zenden. Voor het aanmelden van uw retour hoeft u geen contact op te nemen met de Klantenservice.

Om uw bestelling, of een deel daarvan, te retourneren kunt u de volgende stappen volgen:
1. Download het retourformulier onderaan de website en print het uit. Of gebruik het retourformulier op de achterzijde van het factuur/garantiebewijs uit uw pakket. Scheur het gedeelte Retourformulier af en vul de gevraagde gegevens in.
2. Wij verzoeken u dit retourformulier samen met de originele/kopie factuur mee te sturen in het pakket.
3. Wij verzoeken u om het product compleet, onbeschadigd en indien mogelijk in de originele verpakking terug te sturen aan het adres vermeld op het retourformulier.
4. Breng het pakket naar een afgiftepunt van PostNL om te versturen naar het adres zoals vermeld op het retourformulier, en laat het pakket voldoende frankeren (niet als brievenbuspakket). Voor standaard zendingen bedraagt dit ongeveer € 6,95 per pakket (afhankelijk van het gewicht). Deze kosten zijn voor uw eigen rekening. Zie hiervoor ook de informatie op Consuwijzer.
5. U bent zelf verantwoordelijk voor het retour zenden van het pakket. Bewaar daarom altijd het verzendbewijs van uw retourzending. Indien uw zending onverhoopt vermist raakt, is het verzendbewijs van belang voor het traceren voor uw pakket, en kunt u aantonen dat u het pakket verzonden heeft. Zonder verzendbewijs is dat niet mogelijk en kunnen wij niet overgaan tot terugbetaling van het orderbedrag.

Belangrijk bij retourneren
Raadpleeg eerst onze algemene (herroepings-)voorwaarden online voordat u een pakket retour zendt. Bij niet correct retour gezonden artikelen kunnen extra kosten in rekening gebracht worden.

Artikelen retourneren kan binnen 30 dagen na ontvangst. Gedurende deze 30 dagen heeft u de tijd om de aankoop te ontbinden door ons hiervan op de hoogte te stellen. U dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 30 dagen na de dag waarop u het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. U bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 30 dagen is verstreken. Het aankoopbedrag wordt zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 werkdagen na ontbinding aan u terugbetaald. Wij mogen echter wel wachten tot ontvangst van de retourzending in ons magazijn door drho.nl, of tot het moment dat u heeft aangetoond de producten te hebben opgestuurd. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht.

U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

Artikel omruilen
Heeft u een artikel in de verkeerde kleur, maat of uitvoering besteld? Dan kunt u uw artikel* natuurlijk omruilen. Neem hiervoor altijd vooraf contact op met onze klantenservice, zodat wij de omruiling voor u kunnen voorbereiden en verwerken. U neemt contact op via de link onderaan de pagina 'Contact’ of via 088-7461080 (lokaal tarief). Houd uw ordernummer en klantgegevens bij de hand, zodat wij de omruiling direct voor u in orde kunnen maken.

*Vanwege hygiënische redenen kunnen wij sommige artikelen niet retour nemen of omruilen, wanneer de verzegeling is verbroken. Bij ontvangst van uw bestelling is dit op de verpakking van het betreffende artikel aangegeven. Hiermee kunt u rekening houden alvorens u het artikel gebruikt of past.

Download het retourformulier onderaan de website. Wij verzoeken u dit retourformulier samen met de originele/kopie factuur mee te sturen in het pakket. U kunt ook gebruikmaken van het Europees modelformulier voor herroeping om aan ons kenbaar te maken dat u van de aankoop afziet. Gebruik van dit formulier is echter niet verplicht.

Verkeerd artikel ontvangen
Wij besteden veel zorg aan uw bestelling en doen onze uiterste best u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Mocht u onverhoopt toch een ander artikel hebben ontvangen dan u besteld heeft, neemt u dan meteen contact met ons op via 'Contact’ onderaan de website of bel 088-7461080 (lokaal tarief). Wij maken dan een afspraak om het artikel zo spoedig mogelijk om te ruilen voor het juiste artikel. Uiteraard zijn hier voor u geen kosten aan verbonden. Houd uw ordernummer en klantgegevens bij de hand, zodat wij de omruiling direct voor u in orde kunnen maken.

Defect artikel ontvangen

Blijkt uw artikel defect bij ontvangst of binnen de wettelijk geldende garantietermijn? Dan verzoeken wij u vriendelijk om contact op te nemen met onze klantenservice. Dat kan via het contactformulier hier op onze site of telefonisch via 088-7461080 (lokaal tarief).

Retouradres

Drho.nl
T.a.v.: Afdeling Retouren
Havenweg 16
6006 SM Weert 


Service & Garantie

Garantie op uw bestelling

U heeft garantie op iedere bestelling zoals in de wet is bepaald. Dit houdt in dat een product moet doen wat er van verwacht wordt. Daarnaast heeft u 1 jaar fabrieksgarantie op uw artikel. Gaat het product binnen 1 jaar kapot buiten uw schuld, dan zorgt drho.nl voor vervanging of herstel. Indien dat het probleem niet kan oplossen dient drho.nl  het aankoopbedrag binnen de wettelijk geldende termijn te restitueren. De fabrieksgarantie is van toepassing op het aangekochte artikel, en vervalt bij ontvangt van het vervangende, danwel herstelde artikel.

Voor een uitgebreide toelichting op de garantie en voorwaarden, verwijzen wij u graag naar onze Algemene Voorwaarden en Herroepingsvoorwaarden onderaan de website.

30-dagen-niet-goed-geld-terug-garantie

De wettelijke bedenktijd op uw bestelling is 14 kalenderdagen. Echter, drho.nl hanteert haar unieke “30 dagen niet-goed-geld-terug” garantie. Dit houdt in dat u een ontvangen artikel zonder opgaaf van reden, onder bepaalde voorwaarden, binnen 30 dagen retour mag sturen naar drho.nl en het aankoopbedrag terug ontvangt. U kunt het artikel in principe retour sturen zonder opgaaf van reden. Wij waarderen het echter zeer als u wel een reden aangeeft, zodat wij onze service kunnen verbeteren.

Inschrijven voor de nieuwsbrief

U kunt zich inschrijven voor de nieuwsbrief via de link "Nieuwsbrief" op onze website (onderaan). U ontvangt dan aanbiedingen, kortingen en informatie over nieuwe producten!

Uitschrijven voor de nieuwsbrief

Wilt u zich uitschrijven voor de nieuwsbrief? Dat kan via de link, die in iedere nieuwsbrief wordt meegestuurd.

Klacht melden

U kunt uw klacht indienen via de contactgegevens onder de link 'Contact' onderaan de website. Vermeld alstublieft uw ordernummer en geef een volledige omschrijving van de klacht zodat we deze zo spoedig mogelijk in behandeling kunnen nemen. U ontvangt binnen uiterlijk 14 dagen een inhoudelijke reactie van ons.

Wilt u uw klacht per brief indienen dan kan dat naar het volgende adres:

Drho.nl
t.a.v. Klantenservice
Postbus 10416
6000 GK Weert
Nederland

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).


Informatie

Adres retourzendingen

Drho.nl
T.a.v.: Afdeling Retouren
Havenweg 16
6006 SM Weert

Postadres

Drho.nl
Postbus 10416
6000 GK WEERT
Nederland

Vestigingsadres

Drho.nl > dit is géén retouradres!
Eemnesserweg 11-10
1251 NA Laren
Nederland

Vraag aan de klantenservice

Klantenservice 088-7461080 (lokaal tarief)
Openingstijden: maandag t/m vrijdag 10:00 tot 16:00 uur

Plaatsen van een telefonische bestelling

Bestellijn 088-7461070 (lokaal tarief)
Openingstijden: 7 dagen per week, 24 uur per dag

BTW nummer

NL820462792B01

KVK nummer

32147114

ABN

NL17ABNA60.66.86.657 t.n.v. OCG Consumer Products

Algemene voorwaarden

U kunt onze Algemene Voorwaarden downloaden als PDF-bestand. Klik hier

Voor de pagina Algemene voorwaarden klikt u hier

Herroepingsvoorwaarden

U kunt onze herroepingsvoorwaarden inzien 

Retourformulier

In uw pakket bij uw bestelling vindt u het retourformulier. Heeft u dit onverhoopt niet meer in uw bezit? Klik hier om het formulier te downloaden.

Privacyverklaring

Lees via deze link onze privacyverklaring

Cookies

Het Cookie-beleid van drho.nl kunt u inzien op onze Cookiepagina.

translation missing: nl.general.search.loading